A fost finalizată procedura de achiziționare a serviciilor de organizare a cursurilor de instruire pentru personalul Unității de Asistență Tehnică și Management a Programului Național de Prevenire, Supraveghere și Control al Tuberculozei (PNPSCT). Contractul cu furnizorul a fost semnat în luna decembrie 2014 iar în acest moment Fundația Romanian Angel Appeal lucrează la pregătirea sesiunilor de formare.
În perioada următoare, 15 persoane din cadrul Unității de Asistență Tehnică și Management a PNPSCT vor fi instruite, astfel încât Programul Național de Control al Tuberculozei să poată avea o capacitate mai bună de gestionare a achiziților și distribuției de medicamente, dar și de fundraising, management de proiect, monitorizare, evaluare și raportare.
4 sesiuni de formare vor fi organizate în domeniul achiziției de medicamente de la Global Drug Facility al parteneriatului OMS/StopTB şi al managementului lanţului de distribuție și, de asemenea, în management financiar, monitorizare, evaluare şi raportare. Profesioniștii care vor fi instruiți fac parte din personalul medical și de conducere de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”, din București.
Atât pe perioada instruirii cât și pe toată perioada de desfășurare a proiectului, Fundația Romanian Angel Appeal, care deține pachetul de lucru privind creșterea capacității Unității de Asistență Tehnică a PNPSCT, va asigura asistenţă continuă şi sprijin operaţional pentru personalul UATM.
”Ne dorim ca membrii echipei UATM, prin cursurile pe care le vom livra în perioada următoare, să își consolideze cunoștințele și abilitățile necesare pentru a putea continua să atragă proiecte și finanțări necesare întăririi Programului Național de Control al Tuberculozei. Cursurile noastre sunt în general apreciate ca interactive și dinamice și sperăm ca ele să reprezinte deopotrivă o experiență utilă și plăcută pentru echipa UATM a PNPSCT” – Silvia Asandi, Director al Fundației RAA.
Material realizat de Fundația Romanian Angel Appeal